Co powiesz na chwilę szczerości? Ile par butów skrywa twoja szafa? A może masz słabość do perfum, torebek lub dodatków kuchennych? Oczywiście wypadałoby się przyznać do tego, że mimo że butów masz około 30 par, w różnych kolorach i na niemal wszystkie okazje, jakie mogą cię spotkać, to i tak – mimo że nie potrzebujesz – kupisz kolejną (przepiękną, wygodną i „takich jeszcze nie mam” parę). Tymczasem twój partner potrzebuje, ale nie chce kupić kolejnych butów, mimo że podeszwa obecnych jest już zdarta do grubości szynki szwarcwaldzkiej.
A teraz wyobraź sobie, że prowadzisz sklep z butami. Kto byłby twoim wymarzonym klientem? Kobieta, która nie potrzebuje kolejnej pary butów czy mężczyzna, który potrzebuje nowego obuwia? Teraz odpowiedź wydaje ci się oczywista.
Oto złota zasada handlu:
Pieniądze zarabia się dzięki tym, którzy chcą mieć twój produkt, a nie tym, którym jest potrzebny.
To prosty sekret, o którym często zapominają przedsiębiorcy, a który może wprowadzić twoją firmę na kolejny szczebel rozwoju.
Na początku swojej biznesowej drogi nie zawsze jesteś świadoma tego, jak funkcjonuje rynek, jakie strategie marketingowe warto obrać, na co zwrócić uwagę na kolejnych etapach rozwoju firmy i jak poradzić sobie z problemami, które napotkasz po drodze (a których nie da się uniknąć). A jeśli chcesz mieć te wymarzone Louboutiny, to twoje przedsiębiorstwo musi przynosić zyski. To, czego potrzebujesz by prężnie się rozwijać i zarabiać miliony, to doświadczony mentor i doradca. Skorzystaj ze wsparcia, jakie oferuje ci światowy guru biznesu, Michael Masterson i dowiedz się, jak jego unikalna strategia „Gotów, pal, cel” może pomóc tobie. Milion w rok? To możliwe!