Opis
Czy grzyby mogą leczyć i odmładzać?
Oczywiście! Azjaci wiedzą o tym od lat
Lecznicze grzyby adaptogenne przeżywają właśnie swoje pięć minut i z powodzeniem detronizują wszystkie modne superfoods w rywalizacji o tytuł najzdrowszych naturalnych suplementów. Przywracają młodzieńczy blask skóry, przyspieszają regenerację po wysiłku, poprawiają pracę mózgu, utrzymują poziom hormonów w ryzach, a także skutecznie regulują poziom cukru we krwi.
Dzięki książce Tero Isokauppila, światowego autorytetu w dziedzinie leczniczych grzybów:
– odkryjesz rodzaje i właściwości grzybów leczniczych (od reishi, poprzez shiitake i chaga);
– dowiesz się, jak opóźnić proces starzenia się skóry, wzmocnić odporność i cofnąć swój wiek metaboliczny;
– poznasz 50 przepisów na nieskomplikowane napoje, przekąski, dania obiadowe i słodycze z wykorzystaniem azjatyckich grzybów.
Poznaj sekret japońskiej diety długowieczności – grzyby, które są lepsze od znanych superfoods!
To ekscytujący debiut, ponieważ jest to pierwsza książka poświęcona temu, jak grzyby adaptogenne działają, aby poprawić zdrowie całego ciała.
– Mark Hyman, lekarz, autor książek o zdrowym stylu życia
Od zup do smoothies, poprzez sushi, Grzyby lecznicze pokazują, jak urozmaicić zwykłe dania, rozszerzyć jadłospisy rodzinne i dowiedzieć się o dziesięciu grzybach, które każdy powinien dodać do swojej listy zakupów.
– Cat Cora, światowej sławy szef kuchni, restaurator
O autorze
Tero Isokauppila jest założycielem i prezesem Four Sigmatic, firmy zajmującej się naturalnymi produktami spożywczymi, specjalizującej się w wyciągach z leczniczych grzybów. Tero dorastał w Finlandii, a później ukończył chemię i uzyskał certyfikat w zakresie odżywiania roślinnego na Cornell University. W 2012 r. Założył Four Sigmatic i od tej pory jest ekspertem w dziedzinie wszystkich rzeczy związanych z leczniczymi grzybami i naturalnym odżywianiem. Został wybrany przez Akademię Kulinarnego Odżywiania jako jeden z 50 najlepszych działaczy żywnościowych na świecie, dzięki czemu pisano o nim w: „Vogue”, „Time”, „Forbes”, „W Magazine”, „Harper’s Bazaar”.
Recenzje
Na razie brak recenzji produktów.